Softver za poliklinike i ordinacije

Sveobuhvatno rešenje za vođenje i upravljenje poliklinikama i ordinacijama
Dostupno u cloudu, kao privatni SaaS i self-hosted rješenje

Od recepcije do zdravstvenih odjela – automatizacija svih procesa koji vas usporavaju!

Web bazirano rješenje za poliklinike i ordinacije koji žele automatizaciju procesa koji ih usporavaju, te ponuditi izvrsnu uslugu svojim klijentima u svim aspektima poslovanja. Digitalni medicinski kartoni, dnevni raspored aktivnosti doktora i termini pacijenta? Dostupno sve na jedan klik.

Program za advokate
Program za poliklinike i ordinacije

Karakteristike i funkcionalnosti

Poliklinike

Poliklinike

Ukoliko je potrebno, naš softver možete koristiti za rad sa više klinika. Organizujte sve segmente Vašeg poslovanja kroz jedan softver. Doktore i ostale korisnike rasporedite u jednu ili više klinika, ograničavajući im pravo pristupa, a sve podatke i izvještaje možete pretraživati i analizirati po željenim odjelima.

Pacijenti

Pacijenti

Kombinujete sve podatke o pacijentu u jedan elektronski zdravstveni karton za jednostavan pristup podacima u bilo kojem trenutku. Provjerite historiju bolesti, preglede, nalaze, laboratorijske rezultate, ranije termine i bilješke o konsultacijama. Jednim klikom pošaljite gotov dokument pacijentu na njegov e-mail.

Termini

Termini

Centralno rješenje za upravljanje terminima u vašim klinikama i recepcijama. Jednostavan i pregledan korisnički interface sa kalendarom omogućuje doktorima i ostalom osoblju potpuni pristup sa bilo kojeg uređaja za maksimalnu kontrolu njihovog rasporeda uz minimalne napore.

Pregledi i nalazi

Pregledi i nalazi

Kreirajte detaljne i strukturirane preglede (amneza, dijagnoza, terapija, preporuka, mišljenje i prilozi) i nalaze, te ih povežite s pacijentima i njihovim troškovima. Izvoz pregleda i nalaza u Word dokument na dohvat jednog klika.

Šifarnici

Šifarnici

Uz softver dolazi već definisan šifrarnik MKB grupa i dijagnoza, a po željie definišite tipove i statuse termina i pregleda ili bilo koji drugi šifrarnik koji poželite.

Cjenovnik i promet

Cjenovnik i promet

Kreirajte cjenovnik Vaših usluga na osnovu kojeg možete kreirati račune za svaki od termina pacijenata, te pratiti ukupni promet poliklinike, učinkovitost svakog doktora, laboranta ili klinike.

Korisnici & aktivnosti

Svaki korisnik može biti dodijeljen različitom rangu pristupa prema svojoj ulozi (administrator, doktor, recepcija ili uloga po želji) u poliklinici i zadacima koje obavlja. Softver omogućava da definišete granice pristupa uz jednostavnu kontrolu nad aktivnostima korisnika, kako bi se održala transparentnost u radu.

Dashboard

Pregled svih relevantnih informacija na jedan klik. Trenutni uvid na raspored i dostupnost svakog doktora, popunjenost termina i važne napomene.

Sigurnost

Uz upotrebu SSL certifikata, enkripciju podataka i datoteka u bazi podataka, dvo-faktorsku autorizaciju korisnika, zaštitu lozinki, redovi backup, te praćenja aktivnosti korisnika osigurali smo najveću razinu sigurnosti.

Testimonial

Savršeno se prilagodio našim potrebama i zahtjevima

Nakon detaljne evaluacije različitih softverskih rješenja za vođenje ordinacija, odabrali smo ovaj softver kao idealan alat za polikliniku UniMed. Jednostavan interfjes, intuitivan dizajn i niz naprednih funkcionalnosti su bili glavni razlozi za odabir. Nakon implementacije, vidjeli smo značajno poboljšanje u organizaciji našeg poslovanja, smanjenju vremena potrebnog za administrativne zadatke i povećanju učinkovitosti našeg tima. Ovaj softver je postao nezamjenjiv alat u našem poslovanju i toplo ga preporučujemo svim drugim ustanovama.

Želite postati naš klijent?

Zakažite sastanak