Web bazirano rješenje za poliklinike i ordinacije koji žele automatizaciju procesa koji ih usporavaju, te ponuditi izvrsnu uslugu svojim klijentima u svim aspektima poslovanja. Digitalni medicinski kartoni, dnevni raspored aktivnosti doktora i termini pacijenta? Dostupno sve na jedan klik.
Ukoliko je potrebno, naš softver možete koristiti za rad sa više klinika. Organizujte sve segmente Vašeg poslovanja kroz jedan softver. Doktore i ostale korisnike rasporedite u jednu ili više klinika, ograničavajući im pravo pristupa, a sve podatke i izvještaje možete pretraživati i analizirati po željenim odjelima.
Kombinujete sve podatke o pacijentu u jedan elektronski zdravstveni karton za jednostavan pristup podacima u bilo kojem trenutku. Provjerite historiju bolesti, preglede, nalaze, laboratorijske rezultate, ranije termine i bilješke o konsultacijama. Jednim klikom pošaljite gotov dokument pacijentu na njegov e-mail.
Centralno rješenje za upravljanje terminima u vašim klinikama i recepcijama. Jednostavan i pregledan korisnički interface sa kalendarom omogućuje doktorima i ostalom osoblju potpuni pristup sa bilo kojeg uređaja za maksimalnu kontrolu njihovog rasporeda uz minimalne napore.
Kreirajte detaljne i strukturirane preglede (amneza, dijagnoza, terapija, preporuka, mišljenje i prilozi) i nalaze, te ih povežite s pacijentima i njihovim troškovima. Izvoz pregleda i nalaza u Word dokument na dohvat jednog klika.
Uz softver dolazi već definisan šifrarnik MKB grupa i dijagnoza, a po željie definišite tipove i statuse termina i pregleda ili bilo koji drugi šifrarnik koji poželite.
Kreirajte cjenovnik Vaših usluga na osnovu kojeg možete kreirati račune za svaki od termina pacijenata, te pratiti ukupni promet poliklinike, učinkovitost svakog doktora, laboranta ili klinike.
Svaki korisnik može biti dodijeljen različitom rangu pristupa prema svojoj ulozi (administrator, doktor, recepcija ili uloga po želji) u poliklinici i zadacima koje obavlja. Softver omogućava da definišete granice pristupa uz jednostavnu kontrolu nad aktivnostima korisnika, kako bi se održala transparentnost u radu.
Pregled svih relevantnih informacija na jedan klik. Trenutni uvid na raspored i dostupnost svakog doktora, popunjenost termina i važne napomene.
Uz upotrebu SSL certifikata, enkripciju podataka i datoteka u bazi podataka, dvo-faktorsku autorizaciju korisnika, zaštitu lozinki, redovi backup, te praćenja aktivnosti korisnika osigurali smo najveću razinu sigurnosti.
Nakon detaljne evaluacije različitih softverskih rješenja za vođenje ordinacija, odabrali smo ovaj softver kao idealan alat za polikliniku UniMed. Jednostavan interfjes, intuitivan dizajn i niz naprednih funkcionalnosti su bili glavni razlozi za odabir. Nakon implementacije, vidjeli smo značajno poboljšanje u organizaciji našeg poslovanja, smanjenju vremena potrebnog za administrativne zadatke i povećanju učinkovitosti našeg tima. Ovaj softver je postao nezamjenjiv alat u našem poslovanju i toplo ga preporučujemo svim drugim ustanovama.